Изисквания към кандидатите
Алумни клуб към ЧЕГ “проф. Иван Апостолов”
Обявява Избори за УПРАВИТЕЛЕН СЪВЕТ за учебната година 2024/2025. които ще се проведат на 5.11.2024 г.
Нашата мисия е да създаваме и подкрепяме лидерите на утрешния ден! Търсим точно теб, за да развиваме заедно нашата Алумни Общност от лидери на утрешния ден!
Обявяваме следните позиции …
Позиции и направления:
- Председател
- Заместник председател
- Секретар
- VP за връзка с общността
- Маркетинг, PR и Социални мрежи
- IT / Уеб Дизайнер
- Правен Администратор
- Водещи подкаст
Очакваме твоята кандидатура още сега!
Приложи кратко CV и ни разкажи за мотивацията ти да се включиш!
В деня на изборите кандидатите ще трябва да направят лично представяне* и да споделят визията си за развитие на клуба в рамките на 2-4 минути!
*Настощия Управителен Съвет ще избере хората, които ще заемат управленските длъжности в следващия Управленски състав.
Всеки който не е избран за управителна длъжност ще може да се включи в Управителния Съвет в някоя от допълнителните дейности за подпомагане на развитие на Алумни Общността.
За допълнителна информация се свържете с г-н Иван Петров или управителите на клуба.
Моля използвайте секцията с контакти!
Допълнително информация …
За всяка една от позициите (PR, Връзки с общността, Уеб Дизайн и Право) ще има един лидер, който ще сформира екип.
Кандидата участие в Управителния съвет на Алумни клуба трябва да има умения и/или интереси в следните насоки:
Общи изисквания:
- Умения за работа в екип
- Има/желае да развива лидерски умения и умения
- Отговорност
- Инициативност
- Отдаденост
Администрация и управление:
- Лидерски умения
- Комуникативност
- Организираност
- Работа с документация
PR и Социални мрежи:
- Комуникативност
- Желания и умения за работа със сайт и социални мрежи
Уеб Дизайн:
- базови умения в уеб дизайн
- базови умения в графичен дизайн
Правни въпроси:
- Работа с документация
- Интерес в правото
- Критичност и поглед към детайла
- Проучвателна дейност
Водещи за подкаст:
- Комуникативност
- Желания за публична изява и участие в училищния подкаст
- Президент – отговорник на клуба и неговата дейност
- Вицепрезидент – заместник и помощник на президента
- Администрация – следи и документира присъствие, изрядност и дейност на срещите на клуба
- VP за Връзка с Общността – Отговаря за разрастване на общността от алумни и партньори.
- Правна администрация – поддръжка и добавяне на информация в устава и следене на изпълнението му
- IT – изграждане и поддръжка на уеб сайта на клуба, монтаж на видео и звукозапис от събития/подкаст
- Маркетинг – PR на клуба (рекламиране на събития, създаване и разпространяване на рекламни материали, информация за нови събития)
- Подкаст (за тази длъжност се изискват двама) – изготвят сценарии и интервюта за клуба
- Chairman (избира се човек от миналия управителен съвет) – напътства и помага на дейността на клуба и новите му попълнения