Изисквания към кандидатите

Алумни клуб към ЧЕГ “проф. Иван Апостолов”

Обявява Избори за УПРАВИТЕЛЕН СЪВЕТ за учебната година 2024/2025. които ще се проведат на 5.11.2024 г.

Нашата мисия е да създаваме и подкрепяме лидерите на утрешния ден! Търсим точно теб, за да развиваме заедно нашата Алумни Общност от лидери на утрешния ден!

Обявяваме следните позиции …

Позиции и направления:

  • Председател
  • Заместник председател
  • Секретар
  • VP за връзка с общността
  • Маркетинг, PR и Социални мрежи
  • IT / Уеб Дизайнер
  • Правен Администратор
  • Водещи подкаст

Очакваме твоята кандидатура още сега!
Приложи кратко CV и ни разкажи за мотивацията ти да се включиш!

В деня на изборите кандидатите ще трябва да направят лично представяне* и да споделят визията си за развитие на клуба в рамките на 2-4 минути!

*Настощия Управителен Съвет ще избере хората, които ще заемат управленските длъжности в следващия Управленски състав.
Всеки който не е избран за управителна длъжност ще може да се включи в Управителния Съвет в някоя от допълнителните дейности за подпомагане на развитие на Алумни Общността.

За допълнителна информация се свържете с г-н Иван Петров или управителите на клуба.
Моля използвайте секцията с контакти!

Допълнително информация …

За всяка една от позициите (PR, Връзки с общността, Уеб Дизайн и Право) ще има един лидер, който ще сформира екип.

Кандидата участие в Управителния съвет на Алумни клуба трябва да има умения и/или интереси в следните насоки:

Общи изисквания:

  • Умения за работа в екип
  • Има/желае да развива лидерски умения и умения
  • Отговорност
  • Инициативност
  • Отдаденост

Администрация и управление:

  • Лидерски умения
  • Комуникативност
  • Организираност
  • Работа с документация

PR и Социални мрежи:

  • Комуникативност
  • Желания и умения за работа със сайт и социални мрежи

Уеб Дизайн:

  • базови умения в уеб дизайн 
  • базови умения в графичен дизайн

Правни въпроси:

  • Работа с документация
  • Интерес в правото
  • Критичност и поглед към детайла
  • Проучвателна дейност

Водещи за подкаст:

  • Комуникативност
  • Желания за публична изява и участие в училищния подкаст
Отговорности към всяка длъжност:
  1. Президент – отговорник на клуба и неговата дейност
  2. Вицепрезидент – заместник и помощник на президента 
  3. Администрация – следи и документира присъствие, изрядност и дейност на срещите на клуба
  4. VP за Връзка с Общността – Отговаря за разрастване на общността от алумни и партньори.
  5. Правна администрация – поддръжка и добавяне на информация в устава и следене на изпълнението му
  6. IT – изграждане и поддръжка на уеб сайта на клуба, монтаж на видео и звукозапис от събития/подкаст
  7. Маркетинг – PR на клуба (рекламиране на събития, създаване и разпространяване на рекламни материали, информация за нови събития)
  8. Подкаст (за тази длъжност се изискват двама) – изготвят сценарии и интервюта за клуба
  9. Chairman (избира се човек от миналия управителен съвет) – напътства и помага на дейността на клуба и новите му попълнения